martes, 20 de noviembre de 2012

URTXINTXARI LAGUNTZEN

Gaur Joseba etorri zaigu gelara eta katagorri baten istorioa kontatu digu. Antza katagorri honek urtero etortzen zen eskolan dagoen zuhaitzara eta intxaurrak hartzen zituen gordetzeko, gero negu osoan zehar jateko. Egunen batean errepidean kotxe batekin topo egin eta ikaratu zene eta orain ez da ausartzen eskolara etortzen, baina gose da. Hori dela eta laguntzea erabaki dugu eta gu joango gara intxaurrak hartzera eta beste egun batean orain bizi den tokira eramango diogu.

Hoy ha venido Joseba a contarnos una historia sobre una ardilla que antes venia a la escuela y cogia nueces para pasar el invierno pero un día se asusto muchisimo con los coches y ya no viene. Como creemos que tiene hambre hemos ido nosotros a cogerle nueces y otro día se las llevaremos a su casita.

TXOKOETAN LAN EGIN

Gutxika gutxika txokoka lan egiteko era barneratzen ari gara. Metodologia honi esker, talde txikiagoan lan egin daiteke eta une berean hiru txoko lanean ari dira. Poco a poco vamos interiorizando el trabajo por rincones dentro del aula. Gracias a esta metodologia podemos trabajar en grupos mas reducidos y se simultanean diversas actividades.
Hauek dira aste honetako lan-txokoak:
Estos han sido los rincones de esta semana:

- Hizkuntza txokoan: otsoaren irudiari bere hizkiak jarri dizkiogu OTSOA irakurri ahal izateko.Ondoren gure erara idazten egon gara beleda arbeletan errotulki magikoekin, eskuekin ezabatzen baitira.


 En el rincon de lenguaje: Le hemos puesto las letras al dibujo del lobo para que se pudiera leer LOBO.Despues hemos escrito libremente en las pizarras veleda con los rotus mágicos que se borran con la mano.

- Plastika txokoan: Marrubia arrosaz margotu dugu, tenpera eta pintzelarekin.
En el rincon de plástica hemos pintado con tempera y pincel una fresa.
Ondoren plastilina arrosarekin ibili gara.
Después hemos jugado con plastilina rosa, también.

-Joku sinbolikoaren txokoan: Jolas librea praktikatu dugu.
En el rincón de juego simbólico hemos jugado libremente.