martes, 11 de diciembre de 2012

PARA MI PEQUE CON AMOR BLOG ZORAGARRIA

Gaur beste blog batean ikusitakoa kontatu nahi dizuet. Orain dela aste batzuk lankide batek gomendatu zidan blog honetan paramipequeconamor@blogspot.com sartzea eta ordundik egunero sartzen naiz Inma eta Acher zertan dabiltza ikusteko. Inmari baimena eskatu nion zuekin argazki-ideia hauek konpartitzeko eta eman zidanez hemen dituzue bi ideia bikainak zuek etxean egiteko:


Hoy os quiero acercar otro blog que me tiene enamorada desde que una compañera me lo recomendó. No os lo penseís dos veces y entrar en  paramipequeconamor@blogspot.com. Entre todas sus buenas ideas, le he pedido permiso a Inma para compartir dos de ellas que me parecen increibles y que igual podeis llevar a cabo


1.- Urarekin jolasteko eta trasbasea egiteko tramankulua.
1.- Una maquina para jugar y hacer trasbase de agua.


2.- Argiarekin jolasteko mahai bat
2.- Una mesa de luz







No hay comentarios:

Publicar un comentario